Monday 19 December 2011

I'm just to share u about '22 DISEMBER 2011'

i'm just want to take ur time just a little minute to read my 'cerpen' ..hee . firstly , aku nak ckp pasal diri aku ney . mybe cuak sgt kot nak amik result PMR .. btw , smlm aku langsung tak bole nak lelapkan mata aku ney . then , aku bukak la 'buku' aku . facebook la uhh . hee :D
nasib la ade jugak fren aku yg masih tak tdow lagi . untunglaa aku . hee . coz ,diorang la temankan aku . nak taw ? waa ~ secret2 . hee . dia mmg baik . law nak taw , dia la yg ajar aku buat blog ney . kitorang kenal takde la lame sgt . just bru dlm sminggu dua je . kt facebook la . group 'sembang sengal' .. hoho:P
huh ! balik ke cite tdi . aku tak tdow smpai pkul 6 pagi . pecah rekod jugak la . sebab , first time mcm uh . selalunya , aku bertahan just smpai pkul 3 je . orang yg tdow pn bgon blik n pelik tngok aku masih on9 -.- hee . pecah rekod PERKASA . hahaa :D ( tersedak pengetua aku )
keesokannye , aku bgon awal . first time mcm ney . slalu bngun tdow , matahari dh tegak . huhu ;) aku tak tw la ape masalah aku ney . tapii aku tw sbnanye masalah aku ney pe . hee :D takot nak menerima result PMR khamis ney lah . mak aku ckp , jgn pkir sgt . sebab dh usaha kan . so , skrg ney perlu berdoa dan tawakal jew . serahkan smuanye kt Allah . 
Tapi , aku dah pening2 skrg ney . badan pn dah mulai panas ckit2 . hati gelisah , tak tenang lgsg . ney ke petanda 9A ?? hehe . just kiddinn ^_^  tapi aku harap mcm uh laa . AMIN~ kalau tak dpt catch up , mungkin itu bukan rezeki aku . aku redha :)
ape2 pn , aku terime je ape yg ditentukan . aku dah berusaha sungguh2 so ape yg dpt , aku aku rase puas hati sgt2 . itu usaha aku sendiri . n guru2 jgak .n my parent .hee :D

Hopefully , i will get a flying colour :)
tengss 4 reading :)

No comments:

Post a Comment